Gastenboek

  Het verlovingsarrangement was in een woord fantastisch! De Figaro is schitterend en alles was van het begin tot het eind tot in het uiterste detail perfect verzorgd. Onze verwachtingen waren hoog maar zijn zonder meer door Bart nog overtroffen. We kunnen Cruise 4 Two iedereen van harte aanbevelen en Bart, we komen terug!

Natasja & Arnaud,

  Ik wou u nog even bedanken voor de schitterende avond gisteren aan boord van uw magnifieke Figaro. Als dit niet puur genieten is!!! Dit was een fijne en vooral zeer attente verrassing voor mij. De sfeer, persoonlijke service, aangepaste muziek, details in alles die het verschil maken, maakten het plaatje af.

Pascale,

  Onze ouders zijn blij en ontspannend teruggekomen. Ze vonden het een fantastische ervaring en waren zeer tevreden van uw service en van de mooie boot. Franky was enorm blij dat hij eventjes van u mocht varen. Het was dik in orde en we zijn super tevreden van uw concept. Alles was lekker en het was super gezellig. Bedankt, we gaan zeker nog eens zelf langskomen !!!

Björn & Géraldine,

  Van harte dank voor de prachtige boottocht, diner, overnachting, en ontbijt. Het was de max, we vinden er bijna geen woorden voor. Tot in de kleinste details verzorgd en in orde. Je bent de geknipte persoon om mensen te soigneren. Ik kon mij geen mooiere 40ste verjaardag inbeelden.
Chapeau en nog veel succes!

Sylvie & Johan,