Langs deze weg willen we je nog eens bedanken voor het schitterend huwelijksarrangement dat je ons bezorgde... alles was perfect, af, ... we hebben enorm genoten en doen dat nog altijd... de mond aan mond reclame is langs onze kant dus al begonnen. Van harte dank. Nog veel succes met je fantastische onderneming. Lieve groeten en tot later.
Tanja & Marcelle,
Het was een bijzonder prachtige boottocht, het kon niet beter. Iedereen was super tevreden en voldaan. Mede dank zij jou was deze dag compleet, je werkt met volle passie, dit is leuk en geeft een super veilig en geborgen gevoel. Ik wens je verder nog veel succes in uw onderneming.
Françoise,
Iedereen was onder de indruk van de imposante, knappe boot en heel enthousiast over de boottrip. Zeker een schot in de roos dus. Het verrassingseffect voor Pol was ook perfect! Nadien gerealiseerd én gevoeld dat er wel héél veel bubbels zijn gevloeid … Het was een fijne dag, bedankt voor jouw aandeel hierin!
Kim,
Een uniek en top-kwalitatief concept: genieten van Gent vanop het water, gevlijd in zitzakken op het voordek van een prachtige boot met een drankje in de hand. Wat kan een mens nog meer wensen als management uitstapje. Het kader en de zorgen van Bart als schipper creëren een unieke omgeving om een team bij mekaar te brengen op een ontspannen manier. Bart, top prestatie - keep on doing this work. People forget what you said. People forget what you did. But people never forget how you made them feel. And it was a great feeling!
Johan,
