Gastenboek

  Bedankt voor de perfecte gastvrijheid. Hopelijk mogen we nog terugkomen. Life is hard and then you die!

Jadiorga & Sander,

  Enorm bedankt voor de fantastische ervaring! Perfecte service en gastvrijheid, een geweldige boot en een leuke stad... TOP! Groeten uit Rotterdam.

Nathalie & Ron,

  Bij mij is het een tijdje geleden dat ik nog een tochtje maakte op jullie fantastische boot! Het is niet alleen ontspannend, mooi, maar ook leuk om in jullie gezelschap te vertoeven. Hele mooie site trouwens proficiat! In ieder geval zal ik zeker nog eens reserveren voor een tochtje! (met of zonder de hele bende) hihi. Hopelijk tot snel.

Linda,

  Wij stapten letterlijk in de huwelijksboot Figaro, het was een droomervaring. Prachtig weer, prachtig jacht en een zeer attente service van kapitein Bart. De tocht op de Leie zal ons voor altijd bijblijven als het beste event van onze trouwdag. Wij kunnen iedereen die op zoek is naar een exclusief event, een tocht met de Figaro aanraden.

Freddy & Wantana,