Graag had ik je via deze weg willen bedanken voor het 'perfecte' weekendje dat we dankzij jou hebben gehad! Je had echt mooi weer voor ons besteld en daardoor was het op en top genieten tijdens de rondvaart! De overnachting zelf was zeer rustgevend en het champagneontbijt de volgende morgen was om vingers bij af te lekken! Ons zie je zeker terug 😉
Johan & Liesbeth,
Ik zou u graag willen bedanken voor de boottocht. Het was een fantastische tocht! Uw boot was prachtig en een betere kapitein dan u konden wij niet vinden. Ook mijn gezelschap sprak met veel enthousiasme over u! Hartelijk dank voor deze onvergetelijke dag en ik wens u nog veel succes. Tot een volgende keer 🙂
Alexandre,
Bart, we willen je heel erg bedanken voor het sprookjesachtige verlovingsarrangement! Er zijn geen woorden voor! Het was gewoon super! Alles was perfect tot in de puntjes geregeld en verzorgd, en dit met het aangename gezelschap van kapitein Bart, het was gewoon zalig! Je hebt de magie om het mensen aangenaam te maken. Kortom, het volledige plaatje klopte perfect!
Pascal & Anja,
Gewoon geweldig! Een prachtige trip, een fijn gezelschap!!!
Luc & Julia,
