Gastenboek

  Goedemorgen Bart, Wij willen je bedanken voor de onvergetelijke dag die wij hebben gehad vrijdag het was een soort mini vakantie. We hebben genoten, het blijft iedere keer fantastisch. Dus we gaan zeker weer bootje varen. Bedankt voor je goede zorgen.

Jan & Sarai,

  Beste Bart, Het was zeer de moeite, zowel het schip als de service. Ik kom zeker terug met een collega die 'crazy' is van water, eten en drinken 😉

Patrick,

  We willen je nog eens bedanken voor de prachtige dag die je ons hebt bezorgd, we hebben er echt van genoten! Het zonnetje was gelukkig ook van de partij. We gaan het nooit vergeten en er nog lang over spreken. Groetjes van ons allen.

Linda,

  Goedemorgen Bart, ons dagje samen met jou, op de Figaro, was ons zeer aangenaam. Een mooie belevenis, een mooie ervaring. Dank u wel voor alle goede zorgen en voor de fantastische mooie dag. Zeer attent en zeer aangenaam dat we de kans kregen om op de boot te lunchen. Zo'n moment is zeker voor herhaling vatbaar. Nog veel succes in dit verdere seizoen, geniet daarna zelf van uw vakantie en wij zien elkaar zeker en vast terug voor een vaart met de Figaro. Groetjes,

Gundula,